I’m a big big girl in a big big world 我是個堅强的女孩 生存在這個無限大的世界裡



it’s not a big big thing if you leave me 你離我而遠去 那是没有什麽大不了的



but I do do feel that I too too will miss you much miss you much… 我真的感覺自己好想好想你…… 



I can see the first leaf falling it’s all yellow and nice 我看到第一片樹葉落下,金黄而美麗 



it’s so very cold outside like the way I’m feeling inside 外面的世界很冷 就象我現在的心情 



I’m a big big girl in a big big world 我是一個堅强的女孩 生存在這個限大的世界裡



it’s not a big big thing if you leave me 當你離我遠去 我再没有選擇堅强的理由 



but I do do feel that I too too will miss you much miss you much… 我真的感覺自己好想好想你…… 



outside it’s now raining and tears are falling from my eyes 窗外下着雨……淚水跌落我眼底…… 



why did it have to happen why did it all have to end 為什麼不得不開始 又為什麼必須要结束? 



I’m a big big girl in a big big world 我是一個堅强的女孩 生存在這無限大的世界裡



it’s not a big big thing if you leave me 當你離我而遠去 我再没有選擇堅强的理由…… 



but I do do feel that I too too will miss you much miss you much… 我真的感覺自己好想好想你…… 



I have your arms around me warm like fire 火燒過你的手臂環繞着我 好温暖 我沉沉睡去…… 



but when I open my eyes you’re gone… 可當我睁開雙眼 你已不在…… 



I’m a big big girl in a big big world 我是一個堅强的女孩 生存在這無限大的世界裡



it’s not a big big thing if you leave me 當你離我而遠去 我再没有選堅强的理由 



but I do do feel that I too too will miss you much miss you much… 我真的感覺自己好想好想你……………

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    timeboy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()