close

簡單的歌詞 簡單的旋律

往往是最讓人牢記的歌曲

有時話說不出來 說不出來 不能說出來

那就用唱的吧...

 

 

 

 

老鼠愛大米(國語版)
作詞:楊臣剛 作曲:楊臣剛 編曲:王啟文

我聽見你的聲音 有種特別的感覺 讓我不斷想不敢再忘記你
我記得有一個人 永遠留在我心中 哪怕只能夠這樣的想你

*如果真的有一天 愛情理想會實現 我會加倍努力好好對你永遠不改變
 不管路有多麼遠 一定會讓它實現 我會輕輕在你耳邊對你說 對你說

#我愛你愛著你 就像老鼠愛大米 不管有多少風雨 我都會依然陪著你
 我想你想著你 不管有多麼的苦 只要能讓你開心 我什麼都願意 這樣愛你

 

 

 

 

 

 

When that day I hear your voice
I have some special feeling
Let me always think I don't wanna forget you
I remember at the day
You are always on my mind
Even though I just can think about you
If the day in the future
This love will becoming true
I've never change my mind that I will love you forever
I don't care how fool it is
I will let my dream come true
I will tell you something I wanna let you know, I let you know

I love you, loving you, as the mouse love the rice
Even every day has storm, I will always by your side
I miss you, missing you
I don't care how hard it is
I just want you be happy
Everything, I do it for you

 

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    timeboy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()