我很喜歡的團體....

 

雖然在我開始喜歡他們不久就解散了 = ="

 

歌還是一樣的好聽

 

以前英文很爛 都沒注意他們在唱什麼

 

原來這首歌...

 

寫的真好...

 

********


I guess now it's time for me to give up
I feel it's time
Got a picture of you beside me
Got your lipstick mark still on your coffee cup
Got a fist of pure emotion
Got a head of shattered dreams
Gotta leave it, gotta leave it all behind now
我想是該放棄了
我感覺時候到了
只有一張你的照片在身邊
只有你的咖啡杯上依然留著的唇印
只有一股強烈的情緒
只有滿腦子破碎的夢
如今,我得拋開這一切

 


Whatever I said, whatever I did, I didn't mean it
I just want you back for good
Whenever I'm wrong just tell me the song and I'll sing it
You'll be right and understood
不論我說過、做過什麼,我是無心的
我只要你能永遠停留下來
當我做錯,告訴我,我必從善如流
我了解你才是對的

 

Unaware but underlined I figured out the story
It wasn't good
But in the corner of my mind I celebrated glory
But that was not to be
In the twist of separation you excelled at being free
Can't you find a little room inside for me
明明不知情,卻硬說自己全都了解
真是不智之舉
還在心的角落歡慶榮耀
但那不是有意的
在分手的糾纏中,你贏得了自由
在你心中,能否為我保留一個小小的房間

 

And we'll be together, this time is forever
We'll be fighting and forever we will be
So complete in our love
We will never be uncovered again
我倆終將重聚,這一次會是永遠
我倆將永遠共同奮鬥
這樣的愛才是完整的
我倆不再是沒有防備

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    timeboy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()